20121012

day007 古怪的"屋"

柏林的小朋友很開心,在街上想玩什麼就玩什麼。
hostel隔離的幼兒園,日日鴨仔隊去outing,見到都好玩 :p


揾工日。揾屋日。
澳洲房友介紹一個平靚揾屋網:
www.wg-gesucht.de

在Wedding一間只租250euro一個月的flat,照片ok,下晝公開睇樓,不得不去。
間屋條街幾靚,但去到間屋發現.....
地盤一樣!
Hahahahahaha!
就好似電視節目去山區尋訪鄉民一樣的屋!(談不上是屋,though)
要潛入地底,轉來轉去,仲有陣陣霉味,好似會有阿蓋達組織人士走出來...
睇到我同Judy呆哂 *0*
0 秒考慮,即閃。
是我來柏林後見過最古怪的事。

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Currywurst!

不時見到的地道小食,是德國人的curry(完全不是正常認知的curry,更似是茄汁)
wurst是腸,是周街都見的腸。
這個dish很不錯!
脆脆的腸皮加茄汁類的醬和粟米青椒


看實物學生字-水果篇


一場來到Wedding區,走了一趟。
如常周圍蕩,突然見到「caritas」和那朵花...
是明愛!
推門入去,客人逐個回頭說hello,溫馨到不真實。
有個女人主持人走來傾偈,我好似見社工那樣講了揾工的困難,她給了我一個appointment booking!說之後慢慢解決。

Oh~~明愛暖萬心呀~~ T_T
  
 -*-*-*-*-*-*-*-*-


hey! 很想參加!




2 則留言:

  1. Guten Tag!
    一口氣看完你一星期的遊歷,似乎還不錯嘛XD
    看來去德國還是要識德文易搵工啲嘛o…o我也要努力!
    加油!
    Nicole^^

    回覆刪除
  2. 努力!!
    (hey does that mean 努力後你也會來德國?)

    回覆刪除